Vásárlási és jogi tudnivalók
A honlapunkon megjelenített termékek online módon, vagy telefonon rendelhetők meg.
Webáruházunk 0-24 óra között üzemel. Megrendelését a nap bármely szakában elküldheti részünkre. Telefonon reggel 9:00 – től, délután 17:00 – ig állunk rendelkezésükre.
Termékeink alkalmazásáról, hatékonyságáról részletes tájékoztatást kaphat kollégáinktól, állatorvosainktól, vagy honlapunk termékoldalain. Rendelésével és a kiszállítással kapcsolatos további információk esetén Ügyfélszolgálatunk ad bővebb tájékoztatást. Megrendelés esetén egy rövid regisztrációs oldalt szükséges kitöltenie, mely a számlázáshoz, szállításhoz nélkülözhetetlen adatokat tartalmazza.
A Webáruházból történő megrendelés menete:
Áruházunk éjjel-nappal nyitva áll, várjuk rendelését. Termékeink alkalmazásáról, hatékonyságáról részletes tájékoztatást kaphat a kollégáinktól, vagy honlapunk termékoldalain Megrendelés esetén egy rövid regisztrációs oldalt szükséges kitöltenie, amely a számlázáshoz, szállításhoz nélkülözhetetlen adatokat kéri. Webáruházunkban a termékek kategorizáltak, ezzel is segítve a keresést. Lehetősége van kulcsszó alapján is keresni. Miután rábukkant a megvásárolni kívánt termékre, tegye bele a virtuális kosarába a “Kosár” feliratra kattintva. Ezt követően a kosár tartalmát bővítheti, vagy törölheti. Nagyon fontos: ha termék mellett azt látja, hogy készleten van, akkor is várja meg amíg értesítjük e-mailben, vagy telefonon, hogy a termék szállítható. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
A jövőben, mint már regisztrált felhasználók, könnyedén be tud lépni és azonnal elküldheti megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie, a program az Ön megrendelési adatlapját (szállítási cím, számlázási cím, stb.) a megadott adatokkal automatikusan kitölti. Amennyiben még soha nem regisztrálta magát oldalunkon, akkor most ezt is megteheti.
Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert első sorban e-mailben tartjuk Vevővel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről vagy a rendelt termék beérkezéséről.
A vásárlás menetének lépéssora:
A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése” gombot.
Adja meg Szállítási /Számlázási illetve a Belépési adatait (Amennyiben már regisztrált ügyfél, akkor be tud lépni.)
Adja meg a kívánt Szállítási/Fizetési módot.
Az adatok megadását követően a “Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
A megrendelés elküldését követően e – mail – ben (automatikus) visszaigazolást kap. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt Áfa-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, az külön bekezdésben szerepel. Külön csomagolási díj nem kerül felszámításra.
E-mail-en történő megrendelés menete:
Áruházunkból lehetősége van online levelezési rendszerén is rendelni. Az online leveleket küldheti az Önnel kapcsolatban álló kollégának, vagy közvetlenül a cortaflex@cortaflex.hu rendelési címre.
Mindkét esetben kérjük, adatait pontosan adja meg! Nevet és címet ahová a megrendelés megérkezhet; pontos e- mail címet, és telefonszámot, amelyen megrendelését egyeztethetjük Önnel. A megrendelés beérkezése után, a rendelések automatikusan bekerülnek a Ügyfélszolgálatunk rendszerébe. Egyeztetés céljából Ügyfélszolgálatunk megkeresi Önt a megrendelésben megadott elérhetőségek valamelyikén.
A továbbiakban a megrendelés feldolgozása, a számlázás és a kiszállítás az alábbiakban leírt folyamatok szerint történik.
Telefonon történő megrendelés:
A telefonon történő megrendelések a területen dolgozó állatorvosainkhoz, vagy közvetlenül Ügyfélszolgálatunkhoz futhatnak be.
A telefonos megrendelésekről a felvevő fél az adott napon továbbítja az Ügyfélszolgálatra, amennyiben a megrendelés az adott napon 9.00-17.00 óra között történt. Bármilyen tisztázandó kérdés esetén, Ügyfélszolgálatunk első sorban telefonon- megkeresi Önt. A továbbiakban a megrendelés feldolgozása, a számlázás és a kiszállítás az alábbiakban leírt folyamatok szerint történik.
A megrendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9.00-17.00 óráig történik. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül történik, amennyiben a termék, termékek megrendelése raktárkészlet hiányában nem teljesíthető, abban az esetben a megrendeléstől számított 10 munkanapra módosul a várható teljesítési idő. Eladó fenntartja a jogot, hogy akár a már visszaigazolt megrendelés esetén is részben, vagy egészben- elálljon a szerződéstől és visszautasítsa a megrendelés teljesítését. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Számla:
Eladó a Vevő által megadott adatok felhasználásával minden Vevőnek számlát állít ki, amelyet a küldemény tartalmaz.
Fizetési lehetőségek:
- Utánvétes fizetés
A küldemény ellenértékét Vevő a Futárnak, készpénzben, Forintban adja át a csomag átvételekor. A vételár később nem teljesíthető. A futár nem jogosult Vevőnek átadni a küldeményt, amennyiben Vevő a teljes ellenértéket egyidejűleg hiánytalanul nem fizeti meg.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a küldemény átvételekor ki tudja fizetni annak díját a Futárnak.
- Fizetés átutalással
Lehetősége van a számla átutalással történő kiegyenlítésére is. Ebben az esetben a „közlemény” rovatban minden esetben az általunk megküldött számla sorszámot, illetve a Megrendelő nevét kérjük feltüntetni az átutalás közlemény rovatában, annak érdekében, hogy pontosan azonosítani tudjuk kifizetését. A megrendelt terméket, a kifizetett összeg bankszámlánkon történt jóváírását követően kiszállítjuk. A megrendelés átfutási ideje a banki teljesítési idő miatt kb. 2-3 munkanappal meghosszabbodhat, kérjük, ezt vegye figyelembe!
- Személyes áruátvétel
A vásárlónak lehetősége van személyesen is átvenni a megrendelt terméket, termékeket.
Személyes átvételi pont:
Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft.
7400 Kaposvár, Tinódi u 2. (Somogy megye)
Személyes átvételekre naponta 9.00-17.00h között van lehetőség. Ebben az esetben csomagolási és szállítási díjat nem számítunk fel.
Kérjük, hogy ennél a vásárlási lehetőségnél várja meg e-mail vagy telefonos értesítésünket a megrendelt áru raktárkészlet állapotáról.
Személyes áruátvétel esetén bankkártyás fizetési lehetőség nincs.
Szállítási információk:
A termékek, küldemények kiszállítását Magyarország egész területére a GLS futárszolgálattal vállaljuk. A szállítási árakról bővebben a “Szállítási Információk” c. fejezetben tájékozódhat.
Kérjük, hogy rendelésekor munkaidőben (hétköznap 8.00-16.00 h között) elérhető szállítási címet szíveskedjen megadni. Amennyiben a futár nem találja Vevőt a megadott címen, értesítőt hagy, mely alapján telefonon kérhet másodszori kézbesítést 5 napon belül. Amennyiben az értesítés ellenére nem keresi a küldeményt, újabb kiszállítás nem történik, hanem a megrendelt termék visszaszállításra kerül a webshopba.
Szénahálók esetében a kiszállítás 3-21 nap közötti időintervallumra tehető.
Kiszállításkor szükség esetén a kézbesítők megpróbálják telefonon elérni vásárlóinkat, ezért kérjük, hogy rendeléskor lehetőleg mobiltelefon számot vagy munkaidőben elérhető közvetlen vezetékes telefonszámot szíveskedjen megadni.
A gyors, pontos kiszállítás érdekében kérjük, hogy rendeléskor pontosan adja meg a szállítási címet és lehetőleg minél több telefonos elérhetőséget tüntessen fel.
Amennyiben egyéb kívánsága lenne a rendeléssel, szállítással, fizetéssel kapcsolatban, kérjük, megrendeléskor a megjegyzés rovatban feltüntetni szíveskedjen, lehetőségeinkhez képest teljesítjük azokat.
Kérjük, hogy a terméket kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Amennyiben a terméken, termékeken sérülést észlel, illetve a küldemény hiányos, úgy kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a terméket.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben problémája merül fel a vásárlással vagy a kiszállítással kapcsolatban, a cortaflex@cortaflex.hu e-mail címen vagy a +36 30 647 9978 telefonszámon érdeklődhet munkanapokon 9.00-17.00 óra között. Tájékoztatjuk, hogy kizárólag interneten, vagy telefonon történő megrendeléseket tudunk elfogadni és teljesíteni.
Jogi tudnivalók:
A Megrendelőlap elküldésével és annak a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft.. által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti távszerződés jön létre a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft. H-7400 Kaposvár, Guba Sándor utca 40.; (adószám: 13732596-2-14, cégjegyzék szám: 14-09-306885, elektronikus ügyfélszolgálat: cortaflex@cortaflex.hu, telefonos ügyfélszolgálat: +36-30-300 4914 és +36-30-647 9978, bankszámlaszám: 10403909-49574851-50551014) mint Szállító, valamint, a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi alpontok szerinti feltételekkel:
A Szállító köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni.
Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefax útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat – mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza – készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőző 24 órában a vásárlástól elállni (elállás joga). Az elállás tényét a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft., 7400 Kaposvár, Guba Sándor utca 40. postacímére címzett írásos nyilatkozatban, vagy e-mailben a cortaflex@cortaflex.hu e-mail címen kell közölni. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó levelet. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.
A Vevő, a terméket a futárszolgálattól való átvételt követő 8 (nyolc) munkanapon belül, indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Ebben az esetben a Vevő köteles a terméket BONTATLAN eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban a Szállító Ügyfélszolgálatára eljuttatni. A termék visszajuttatásával kapcsolatos költségek a Vevőt terhelik. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Ügyfélszolgálatunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! Az elállás joga nem vonatkozik a higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetén, amennyiben már kibontásra került a termék!
Vásárlástól való elállás esetén a termék vételárát legkésőbb, az elállás közlését és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül átutalással visszatérítjük az Ön által az elállás közlésekor megadott bankszámlaszámra. A termék szállítási költségei, valamint a csomagolás vagy a termék sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik, amelyeket a termék visszatérítendő vételárából levonunk.
Felelősség korlátozása: Eladó nem vállal felelősséget semmilyen, az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárért. Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSzF tárgyát képező áru, emberi fogyasztásra NEM ALKALMAS – kivéve, ha kifejezetten humán készítmény, amely a termék leírásában a weboldalon fel van tüntetve,- a termékek kizárólag a megjelölt állatfajok számára használhatók fel. Az emberi szervezetre esetleges jelleggel ártalmas termékek volta miatt kérjük a Vevőket, hogy gyermekek, illetve illetéktelenek elől (pl.: kiskorúak, idős személyek, szellemi képességükben korlátozottak, állatok stb) gondosan zárják el, hozzáférésüket akadályozzák meg. Vevő jelen kötelezettség megszegéséből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal.
Az esetleges jogviták elbírálására a Felek a Somogy Megyei Bíróság illetékességét kötik ki. A jelen ÁSzF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.
Jótállás, szavatosság:
Termékeinkre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. A 151/2003.(IX.22.) számú Korm. rendeletben meghatározott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás terméktől és gyártótól függően minimálisan 12 hónap.
Vásárlási és jogi tudnivalók
A honlapunkon megjelenített termékek online módon, vagy telefonon rendelhetők meg.
Webáruházunk 0-24 óra között üzemel. Megrendelését a nap bármely szakában elküldheti részünkre. Telefonon reggel 9:00 – től, délután 17:00 – ig állunk rendelkezésükre.
Termékeink alkalmazásáról, hatékonyságáról részletes tájékoztatást kaphat kollégáinktól, állatorvosainktól, vagy honlapunk termékoldalain. Rendelésével és a kiszállítással kapcsolatos további információk esetén Ügyfélszolgálatunk ad bővebb tájékoztatást. Megrendelés esetén egy rövid regisztrációs oldalt szükséges kitöltenie, mely a számlázáshoz, szállításhoz nélkülözhetetlen adatokat tartalmazza.
A Webáruházból történő megrendelés menete:
Áruházunk éjjel-nappal nyitva áll, várjuk rendelését. Termékeink alkalmazásáról, hatékonyságáról részletes tájékoztatást kaphat a kollégáinktól, vagy honlapunk termékoldalain Megrendelés esetén egy rövid regisztrációs oldalt szükséges kitöltenie, amely a számlázáshoz, szállításhoz nélkülözhetetlen adatokat kéri. Webáruházunkban a termékek kategorizáltak, ezzel is segítve a keresést. Lehetősége van kulcsszó alapján is keresni. Miután rábukkant a megvásárolni kívánt termékre, tegye bele a virtuális kosarába a “Kosár” feliratra kattintva. Ezt követően a kosár tartalmát bővítheti, vagy törölheti. Nagyon fontos: ha termék mellett azt látja, hogy készleten van, akkor is várja meg amíg értesítjük e-mailben, vagy telefonon, hogy a termék szállítható. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
A jövőben, mint már regisztrált felhasználók, könnyedén be tud lépni és azonnal elküldheti megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie, a program az Ön megrendelési adatlapját (szállítási cím, számlázási cím, stb.) a megadott adatokkal automatikusan kitölti. Amennyiben még soha nem regisztrálta magát oldalunkon, akkor most ezt is megteheti.
Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert első sorban e-mailben tartjuk Vevővel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről vagy a rendelt termék beérkezéséről.
A vásárlás menetének lépéssora:
A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése” gombot.
Adja meg Szállítási /Számlázási illetve a Belépési adatait (Amennyiben már regisztrált ügyfél, akkor be tud lépni.)
Adja meg a kívánt Szállítási/Fizetési módot.
Az adatok megadását követően a “Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
A megrendelés elküldését követően e – mail – ben (automatikus) visszaigazolást kap. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt Áfa-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, az külön bekezdésben szerepel. Külön csomagolási díj nem kerül felszámításra.
E-mail-en történő megrendelés menete:
Áruházunkból lehetősége van online levelezési rendszerén is rendelni. Az online leveleket küldheti az Önnel kapcsolatban álló kollégának, vagy közvetlenül a cortaflex@cortaflex.hu rendelési címre.
Mindkét esetben kérjük, adatait pontosan adja meg! Nevet és címet ahová a megrendelés megérkezhet; pontos e- mail címet, és telefonszámot, amelyen megrendelését egyeztethetjük Önnel. A megrendelés beérkezése után, a rendelések automatikusan bekerülnek a Ügyfélszolgálatunk rendszerébe. Egyeztetés céljából Ügyfélszolgálatunk megkeresi Önt a megrendelésben megadott elérhetőségek valamelyikén.
A továbbiakban a megrendelés feldolgozása, a számlázás és a kiszállítás az alábbiakban leírt folyamatok szerint történik.
Telefonon történő megrendelés:
A telefonon történő megrendelések a területen dolgozó állatorvosainkhoz, vagy közvetlenül Ügyfélszolgálatunkhoz futhatnak be.
A telefonos megrendelésekről a felvevő fél az adott napon továbbítja az Ügyfélszolgálatra, amennyiben a megrendelés az adott napon 9.00-17.00 óra között történt. Bármilyen tisztázandó kérdés esetén, Ügyfélszolgálatunk első sorban telefonon- megkeresi Önt. A továbbiakban a megrendelés feldolgozása, a számlázás és a kiszállítás az alábbiakban leírt folyamatok szerint történik.
A megrendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9.00-17.00 óráig történik. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül történik, amennyiben a termék, termékek megrendelése raktárkészlet hiányában nem teljesíthető, abban az esetben a megrendeléstől számított 10 munkanapra módosul a várható teljesítési idő. Eladó fenntartja a jogot, hogy akár a már visszaigazolt megrendelés esetén is részben, vagy egészben- elálljon a szerződéstől és visszautasítsa a megrendelés teljesítését. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Számla:
Eladó a Vevő által megadott adatok felhasználásával minden Vevőnek számlát állít ki, amelyet a küldemény tartalmaz.
Fizetési lehetőségek:
- Utánvétes fizetés
A küldemény ellenértékét Vevő a Futárnak, készpénzben, Forintban adja át a csomag átvételekor. A vételár később nem teljesíthető. A futár nem jogosult Vevőnek átadni a küldeményt, amennyiben Vevő a teljes ellenértéket egyidejűleg hiánytalanul nem fizeti meg.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a küldemény átvételekor ki tudja fizetni annak díját a Futárnak.
- Fizetés átutalással
Lehetősége van a számla átutalással történő kiegyenlítésére is. Ebben az esetben a „közlemény” rovatban minden esetben az általunk megküldött számla sorszámot, illetve a Megrendelő nevét kérjük feltüntetni az átutalás közlemény rovatában, annak érdekében, hogy pontosan azonosítani tudjuk kifizetését. A megrendelt terméket, a kifizetett összeg bankszámlánkon történt jóváírását követően kiszállítjuk. A megrendelés átfutási ideje a banki teljesítési idő miatt kb. 2-3 munkanappal meghosszabbodhat, kérjük, ezt vegye figyelembe!
- Személyes áruátvétel
A vásárlónak lehetősége van személyesen is átvenni a megrendelt terméket, termékeket.
Személyes átvételi pont:
Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft.
7400 Kaposvár, Tinódi u 2. (Somogy megye)
Személyes átvételekre naponta 9.00-17.00h között van lehetőség. Ebben az esetben csomagolási és szállítási díjat nem számítunk fel.
Kérjük, hogy ennél a vásárlási lehetőségnél várja meg e-mail vagy telefonos értesítésünket a megrendelt áru raktárkészlet állapotáról.
Személyes áruátvétel esetén bankkártyás fizetési lehetőség nincs.
Szállítási információk:
A termékek, küldemények kiszállítását Magyarország egész területére a GLS futárszolgálattal vállaljuk. A szállítási árakról bővebben a “Szállítási Információk” c. fejezetben tájékozódhat.
Kérjük, hogy rendelésekor munkaidőben (hétköznap 8.00-16.00 h között) elérhető szállítási címet szíveskedjen megadni. Amennyiben a futár nem találja Vevőt a megadott címen, értesítőt hagy, mely alapján telefonon kérhet másodszori kézbesítést 5 napon belül. Amennyiben az értesítés ellenére nem keresi a küldeményt, újabb kiszállítás nem történik, hanem a megrendelt termék visszaszállításra kerül a webshopba.
Szénahálók esetében a kiszállítás 3-21 nap közötti időintervallumra tehető.
Kiszállításkor szükség esetén a kézbesítők megpróbálják telefonon elérni vásárlóinkat, ezért kérjük, hogy rendeléskor lehetőleg mobiltelefon számot vagy munkaidőben elérhető közvetlen vezetékes telefonszámot szíveskedjen megadni.
A gyors, pontos kiszállítás érdekében kérjük, hogy rendeléskor pontosan adja meg a szállítási címet és lehetőleg minél több telefonos elérhetőséget tüntessen fel.
Amennyiben egyéb kívánsága lenne a rendeléssel, szállítással, fizetéssel kapcsolatban, kérjük, megrendeléskor a megjegyzés rovatban feltüntetni szíveskedjen, lehetőségeinkhez képest teljesítjük azokat.
Kérjük, hogy a terméket kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Amennyiben a terméken, termékeken sérülést észlel, illetve a küldemény hiányos, úgy kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a terméket.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben problémája merül fel a vásárlással vagy a kiszállítással kapcsolatban, a cortaflex@cortaflex.hu e-mail címen vagy a +36 30 647 9978 telefonszámon érdeklődhet munkanapokon 9.00-17.00 óra között. Tájékoztatjuk, hogy kizárólag interneten, vagy telefonon történő megrendeléseket tudunk elfogadni és teljesíteni.
Jogi tudnivalók:
A Megrendelőlap elküldésével és annak a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft.. által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti távszerződés jön létre a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft. H-7400 Kaposvár, Guba Sándor utca 40.; (adószám: 13732596-2-14, cégjegyzék szám: 14-09-306885, elektronikus ügyfélszolgálat: cortaflex@cortaflex.hu, telefonos ügyfélszolgálat: +36-30-300 4914 és +36-30-647 9978, bankszámlaszám: 10403909-49574851-50551014) mint Szállító, valamint, a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi alpontok szerinti feltételekkel:
A Szállító köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni.
Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefax útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat – mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza – készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőző 24 órában a vásárlástól elállni (elállás joga). Az elállás tényét a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft., 7400 Kaposvár, Guba Sándor utca 40. postacímére címzett írásos nyilatkozatban, vagy e-mailben a cortaflex@cortaflex.hu e-mail címen kell közölni. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó levelet. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.
A Vevő, a terméket a futárszolgálattól való átvételt követő 8 (nyolc) munkanapon belül, indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Ebben az esetben a Vevő köteles a terméket BONTATLAN eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban a Szállító Ügyfélszolgálatára eljuttatni. A termék visszajuttatásával kapcsolatos költségek a Vevőt terhelik. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Ügyfélszolgálatunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! Az elállás joga nem vonatkozik a higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetén, amennyiben már kibontásra került a termék!
Vásárlástól való elállás esetén a termék vételárát legkésőbb, az elállás közlését és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül átutalással visszatérítjük az Ön által az elállás közlésekor megadott bankszámlaszámra. A termék szállítási költségei, valamint a csomagolás vagy a termék sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik, amelyeket a termék visszatérítendő vételárából levonunk.
Felelősség korlátozása: Eladó nem vállal felelősséget semmilyen, az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárért. Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSzF tárgyát képező áru, emberi fogyasztásra NEM ALKALMAS – kivéve, ha kifejezetten humán készítmény, amely a termék leírásában a weboldalon fel van tüntetve,- a termékek kizárólag a megjelölt állatfajok számára használhatók fel. Az emberi szervezetre esetleges jelleggel ártalmas termékek volta miatt kérjük a Vevőket, hogy gyermekek, illetve illetéktelenek elől (pl.: kiskorúak, idős személyek, szellemi képességükben korlátozottak, állatok stb) gondosan zárják el, hozzáférésüket akadályozzák meg. Vevő jelen kötelezettség megszegéséből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal.
Az esetleges jogviták elbírálására a Felek a Somogy Megyei Bíróság illetékességét kötik ki. A jelen ÁSzF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.
Jótállás, szavatosság:
Termékeinkre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. A 151/2003.(IX.22.) számú Korm. rendeletben meghatározott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás terméktől és gyártótól függően minimálisan 12 hónap.