Megnyílt új, nemzetközi lóklinikánk és fogászati, fejsebészeti centrumunk!


Telefon: 30/300 49 14, 30/647 99 76

Email: hevesia@pannonlogyogyasz.hu, info.plsz99@gmail.com

Cím: 7400 Kaposvár, Tinódi L. S. u. 2.

 


Vásárlási és jogi tudnivalók

A honlapunkon megjelenített termékek online módon, vagy telefonon rendelhetők meg.
Webáruházunk 0-24 óra között üzemel. Megrendelését a nap bármely szakában elküldheti részünkre.
Termékeink alkalmazásáról, hatékonyságáról részletes tájékoztatást kaphat a Termékképviselőinktől, vagy honlapunk termékoldalain. Rendelésével és a kiszállítással kapcsolatos további információk esetén Ügyfélszolgálatunk ad bővebb tájékoztatást. Megrendelés esetén egy rövid regisztrációs oldalt szükséges kitöltenie, mely a számlázáshoz, szállításhoz nélkülözhetetlen adatokat tartalmazza.

A Webáruházból történő megrendelés menete

Áruházunk éjjel-nappal nyitva áll, várjuk rendelését. Termékeink alkalmazásáról, hatékonyságáról részletes tájékoztatást kaphat a Termékképviselőinktől, vagy honlapunk termékoldalain Megrendelés esetén egy rövid regisztrációs oldalt szükséges kitöltenie, amely a számlázáshoz, szállításhoz nélkülözhetetlen adatokat kéri. Webáruházunkban a termékek kategorizáltak, ezzel is segítve a keresést. Lehetősége van kulcsszó alapján is kereni. Miután rábukkant a megvásárolni kívánt termékre, tegye bele a virtuális kosarába a "Kosár" feliratra kattintva. Ezt követően a kosár tartalmát bővítheti  vagy törölheti. Nagyon fontos: ha termék mellett azt látja, hogy készleten van, akkor is várja meg amíg értesítjük e-mailben, vagy telefonon, hogy a termék szállítható. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Minden egyes  új megrendelésnél a rendszer nem csupán számlázási adatait, hanem egy, a meglévő szakági kapcsolattartójára vonatkozó öt karakterű kódot is igényel (pl.:EA001 – EA005). Amennyiben nincs tudomása ilyen kódról, vagy nem kapott a tanácsadás során, kérjük érdeklődjön szakági partnereinknél. Amennyiben nem szakági képviselővel egyeztetett megrendelést, vagy már 2016... előtt regisztrált vásárlónk, akkor kérjük hogy az EA000 kódra kattintson. A kosárba helyezett termékeket a rendszer addig nem engedi komplettálni, amíg ezt az öt karakterű kódot ki nem választotta. A kód megadása kizárólag a precíz adminisztrációt segíti.
A jövőben, mint már regisztrált felhasználók, könnyedén be tud lépni és azonnal elküldheti megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie, a program az Ön megrendelési adatlapját (szállítási cím, számlázási cím, stb.) a megadott adatokkal automatikusan kitölti. Amennyiben még soha nem regisztrálta magát oldalunkon, akkor most ezt is megteheti.

Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert e-mailben tartjuk Vevővel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről vagy a rendelt termék beérkezéséről.
A vásárlás menetének lépéssora:

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése” gombot.
  3. Válassza ki öt jegyű rendelési kódját; pl.: EA001
  4. Adja meg Szállítási /Számlázási illetve a Belépési adatait (Amennyiben már regisztrált ügyfél, akkor be tud lépni.)
  5. Adja meg a kívánt Szállítási/Fizetési módot.
  6. Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
  7. A megrendelés elküldését követően e – mail – ben (automatikus) visszaigazolást kap. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt Áfa-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási díj nem kerül felszámításra.

E-mail-en  történő megrendelés menete

Áruházunkból lehetősége van online levelezési rendszerén is rendelni. Az online leveleket küldheti az Önnel kapcsolatban álló Termékképviselőnek, vagy közvetlenül a cortaflex@cortaflex.hu rendelési címre.

Mindkét esetben kérjük adatait pontosan adja meg! Nevet és címet ahová a megrendelés megérkezhet; pontos e- mail címet, és telefonszámot amelyen megrendelését egyeztethetjük Önnel. Kérjük, hogy ne feledje megadni öt karakterű rendelési kódját, melyet Termékképviselőjétől kapott; vagy régi vásárlónk lévén kérjük jelezze státuszát, vagy hivatkozzon az EA000 kódra megrendelésében. A megrendelés közvetlen, vagy a termékképviselőn keresztül történő beérkezése után, a rendelések automatikusan bekerülnek a Ügyfélszolgálatunk rendszerébe. Egyeztetés céljából Ügyfélszolgálatunk megkeresi Önt a megrendelésben megadott elérhetőségek valamelyikén.
A továbbiakban a megrendelés feldolgozása, a számlázás és a kiszállítás az alábbiakban leírt folyamatok szerint történik.

Telefonon történő megrendelés

A telefonon történő megrendelések a területen dolgozó állatorvosainkhoz, termékképviselőinkhez vagy közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz futhatnak be.
A telefonos megrendelésekről a felvevő fél az adott napon továbbítja az Ügyfélszolgálatra, amennyiben a megrendelés az adott napon 9.00-17.00 óra között történt. Bármilyen tisztázandó kérdés esetén, Ügyfélszolgálatunk -első sorban telefonon- megkeresi Önt. A továbbiakban a megrendelés feldolgozása, a számlázás és a kiszállítás az alábbiakban leírt folyamatok szerint történi

A megrendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9.00-17.00 óráig történik.Ügyfélszolgálatunk a csomag feladásának tényéről, sms – ben, vagy telefono tájékoztatja Önt a feladás napján. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül történik, amennyiben a termék, termékek megrendelése raktárkészlet hiányában nem teljesíthető, abban az esetben a megrendeléstől számított 10 munkanapra módosul a várható teljesítési idő. Eladó fenntartja a jogot, hogy akár a már visszaigazolt megrendelés esetén is  –részben vagy egészben- elálljon a szerződéstől és visszautasítsa a megrendelés teljesítését. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Számla

Eladó a Vevő által megadott adatok felhasználásával minden Vevőnek számlát állít ki, amelyet a küldemény tartalmaz.
Fizetési lehetőségek:
1. Utánvétes fizetés
A küldemény ellenértékét Vevő a Futárnak, készpénzben, Forintban adja át a csomag átvételekor. A vételár később nem teljesíthető. A futár nem jogosult Vevőnek átadni a küldeményt, amennyiben Vevő a teljes ellenértéket egyidejűleg hiánytalanul nem fizeti meg.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a küldemény átvételekor ki tudja fizetni annak díját a Futárnak.
2. Fizetés átutalással
Lehetősége van a számla átutalással történő kiegyenlítésére is. Ebben az esetben a „közlemény” rovatban minden esetben az általunk megküldött számla sorszámot, illetve a Megrendelő nevét kérjük feltüntetni az átutalás közlemény rovatában, annak érdekében, hogy pontosan azonosítani tudjuk kifizetését. A megrendelt terméket, a kifizetett összeg  bankszámlánkon történt jóváírását követően kiszállítjuk. A megrendelés átfutási ideje a banki teljesítési idő miatt kb. 2-3 munkanappal meghosszabbodhat, kérjük, ezt vegye figyelembe!
3. Személyes áruátvétel
A vásárlónak lehetősége van személyesen is átvenni a megrendelt terméket, termékeket.
Személyes átvételi pont:
Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft.
7400 Kaposvár, Guba Sándor út 40. (Somogy megye)
Személyes átvételekre naponta 9.00-17.00h között van lehetőség. Ebben az esetben csomagolási és szállítási díjat nem számítunk fel.
Kérjük, hogy ennél a vásárlási lehetőségnél várja meg e-mail vagy telefonos értesítésünket a megrendelt áru raktárkészlet állapotáról.
Személyes áruátvétel esetén bankkártyás fizetési lehetőség nincs.

Szállítási információk

A termékek, küldemények kiszállítását Magyarország egész területére a GLS futárszolgálattal vállaljuk. A szállítási árakról bővebben a "Szállítási Információk" c. fejezetben tájékozódhat.
50.000.- Forint feletti (Áfá-t is tartalmazó összeg) vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
Kérjük, hogy rendelésekor munkaidőben (hétköznap 8.00-16.00 h között) elérhető szállítási címet szíveskedjen megadni. Amennyiben a futár nem találja Vevőt a megadott címen, értesítőt hagy, mely alapján telefonon kérhet másodszori kézbesítést 5 napon belül. Amennyiben az értesítés ellenére nem keresi a küldeményt, újabb kiszállítás nem történik, hanem a megrendelt termék visszaszállításra kerül a webshopba.
Kiszállításkor szükség esetén a kézbesítők megpróbálják telefonon elérni vásárlóinkat, ezért kérjük, hogy rendeléskor lehetőleg mobiltelefon számot vagy munkaidőben elérhető közvetlen vezetékes telefonszámot szíveskedjen megadni.
A gyors, pontos kiszállítás érdekében kérjük, hogy rendeléskor pontosan adja meg a szállítási címet és lehetőleg minél több telefonos elérhetőséget tüntessen fel.
Amennyiben egyéb kívánsága lenne a rendeléssel, szállítással, fizetéssel kapcsolatban, kérjük, megrendeléskor a megjegyzés rovatban feltüntetni szíveskedjen, lehetőségeinkhez képest teljesítjük azokat.
Kérjük, hogy a terméket kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Amennyiben a terméken, termékeken sérülést észlel, illetve a küldemény hiányos, úgy kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a terméket.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Amennyiben problémája  merül fel a vásárlással vagy a kiszállítással kapcsolatban, a cortaflex@cortaflex.hu e-mail címen vagy a +36 30 647 9978 telefonszámon érdeklődhet munkanapokon 9.00-17.00 óra között.Tájékoztatjuk, hogy kizárólag interneten, vagy telefonon történő megrendeléseket tudunk elfogadni és teljesíteni.

Jogi tudnivalók

A Megrendelőlap elküldésével és annak a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft.. által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti távszerződés jön létre a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft. H-7400 Kaposvár, Guba Sándor utca 40.; (adószám: 13732596-2-14, cégjegyzék szám: 14-09-306885, elektronikus ügyfélszolgálat: cortaflex@cortaflex.hu, telefonos ügyfélszolgálat: +36-30-300 4914 és +36-30-647 9978, bankszámlaszám: 10403909-49574851-50551014) mint Szállító,

valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi alpontok szerinti feltételekkel:

  • A Szállító köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni.
  • Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefax útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
  • A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőző 24 órában a vásárlástól elállni (elállás joga). Az elállás tényét a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft., 7400 Kaposvár, Guba Sándor utca 40. postacímére címzett írásos nyilatkozatban, vagy e-mailben a cortaflex@cortaflex.hu e-mail címen kell közölni.Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó levelet.Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.
  • A Vevő, a terméket a futárszolgálattól való átvételt követő 8 (nyolc) munkanapon belül, indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Ebben az esetben a Vevő köteles a terméket BONTATLAN eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban a Szállító Ügyfélszolgálatára eljuttatni. A termék visszajuttatásával kapcsolatos költségek a Vevőt terhelik. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Ügyfélszolgálatunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!Az elállás joga nem vonatkozik a higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetén, amennyiben már kibontásra került a termék!
  • Vásárlástól való elállás esetén a termék vételárát legkésőbb, az elállás közlését és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül átutalással visszatérítjük az Ön által az elállás közlésekor megadott bankszámlaszámra. A termék szállítási költségei, valamint a csomagolás vagy a termék sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik, amelyeket a termék visszatérítendő vételárából levonunk.
  • Felelősség korlátozása: Eladó nem vállal felelősséget semmilyen, az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárért. Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSzF tárgyát képező áru, emberi fogyasztásra NEM ALKALMAS – kivéve, ha kifejezetten humán készítmény, amely a termék leírásában a weboldalon fel van tüntetve,- a termékek kizárólag a megjelölt állatfajok számára használhatók fel. Az emberi szervezetre esetleges jelleggel ártalmas termékek volta miatt kérjük a Vevőket, hogy gyermekek, illetve illetéktelenek (pl.: kiskorúak, idős személyek, szellemi képességükben korlátozottak, állatok stb) elöl gondosan zárják el, hozzáférésüket akadályozzák meg. Vevő jelen kötelezettség megszegéséből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal.

Az esetleges jogviták elbírálására a Felek a Somogy Megyei Bíróság illetékességét kötik ki. A jelen ÁSzF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.

Jótállás, szavatosság

Termékeinkre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. A 151/2003.(IX.22.) számú Korm. rendeletben meghatározott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás terméktől és gyártótól függően minimálisan 12 hónap.
 

 

Az Alapítvány a Lógyógyászatért előre is köszöni a felajánlott 1%-át! Részletekért kattintson...

 

Webáruház, vásárlás

 

Több mint 60 termék, amelyeket az elmúlt 40 év során az Amerikai Egyesült Államokban végzett folyamatos kutatás és fejlesztés hívott életre. Egyik termék sem minősül doppingnak, a teljes versenyszezon alatt folyamatosan etethetőek. Jó izomrendszer, jó ízületek és szalagok, jó keringés és légzés, illetve jó immunrendszer. Ezek együtt nélkülözhetetlenek a kívánt eredmény eléréséhez. Örülünk, ha segíthetünk ebben

Postacím: 7400 Kaposvár, Guba Sándor u. 40.

Klinika: Kaposvár, Tinódi L. S. út 2. Cseri Major.

 

+36 30 300 4914

hevesia@pannonlogyogyasz.hu

utod@pannonlogyogyasz.hu

takacsn@pannonlogyogyasz.hu

© Pannon Lógyógyászati és
Rehabilitációs Szolgálat