Megnyílt új, nemzetközi lóklinikánk és fogászati, fejsebészeti centrumunk!


Telefon: 30/300 49 14, 30/647 99 76

Email: hevesia@pannonlogyogyasz.hu, info.plsz99@gmail.com

Cím: 7400 Kaposvár, Tinódi L. S. u. 2.

 


Vásárlási és jogi tudnivalók

A honlapunkon megjelenített termékek online módon, vagy telefonon rendelhetők meg.
Webáruházunk 0-24 óra között üzemel. Megrendelését a nap bármely szakában elküldheti részünkre.
Termékeink alkalmazásáról, hatékonyságáról részletes tájékoztatást kaphat a Termékképviselőinktől, vagy honlapunk termékoldalain. Rendelésével és a kiszállítással kapcsolatos további információk esetén Ügyfélszolgálatunk ad bővebb tájékoztatást. Megrendelés esetén egy rövid regisztrációs oldalt szükséges kitöltenie, mely a számlázáshoz, szállításhoz nélkülözhetetlen adatokat tartalmazza.

A Webáruházból történő megrendelés menete

Áruházunk éjjel-nappal nyitva áll, várjuk rendelését. Termékeink alkalmazásáról, hatékonyságáról részletes tájékoztatást kaphat a Termékképviselőinktől, vagy honlapunk termékoldalain Megrendelés esetén egy rövid regisztrációs oldalt szükséges kitöltenie, amely a számlázáshoz, szállításhoz nélkülözhetetlen adatokat kéri. Webáruházunkban a termékek kategorizáltak, ezzel is segítve a keresést. Lehetősége van kulcsszó alapján is kereni. Miután rábukkant a megvásárolni kívánt termékre, tegye bele a virtuális kosarába a "Kosár" feliratra kattintva. Ezt követően a kosár tartalmát bővítheti  vagy törölheti. Nagyon fontos: ha termék mellett azt látja, hogy készleten van, akkor is várja meg amíg értesítjük e-mailben, vagy telefonon, hogy a termék szállítható. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Minden egyes  új megrendelésnél a rendszer nem csupán számlázási adatait, hanem egy, a meglévő szakági kapcsolattartójára vonatkozó öt karakterű kódot is igényel (pl.:EA001 – EA005). Amennyiben nincs tudomása ilyen kódról, vagy nem kapott a tanácsadás során, kérjük érdeklődjön szakági partnereinknél. Amennyiben nem szakági képviselővel egyeztetett megrendelést, vagy már 2016... előtt regisztrált vásárlónk, akkor kérjük hogy az EA000 kódra kattintson. A kosárba helyezett termékeket a rendszer addig nem engedi komplettálni, amíg ezt az öt karakterű kódot ki nem választotta. A kód megadása kizárólag a precíz adminisztrációt segíti.
A jövőben, mint már regisztrált felhasználók, könnyedén be tud lépni és azonnal elküldheti megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie, a program az Ön megrendelési adatlapját (szállítási cím, számlázási cím, stb.) a megadott adatokkal automatikusan kitölti. Amennyiben még soha nem regisztrálta magát oldalunkon, akkor most ezt is megteheti.

Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert e-mailben tartjuk Vevővel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről vagy a rendelt termék beérkezéséről.
A vásárlás menetének lépéssora:

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése” gombot.
  3. Válassza ki öt jegyű rendelési kódját; pl.: EA001
  4. Adja meg Szállítási /Számlázási illetve a Belépési adatait (Amennyiben már regisztrált ügyfél, akkor be tud lépni.)
  5. Adja meg a kívánt Szállítási/Fizetési módot.
  6. Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
  7. A megrendelés elküldését követően e – mail – ben (automatikus) visszaigazolást kap. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt Áfa-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási díj nem kerül felszámításra.

E-mail-en  történő megrendelés menete

Áruházunkból lehetősége van online levelezési rendszerén is rendelni. Az online leveleket küldheti az Önnel kapcsolatban álló Termékképviselőnek, vagy közvetlenül a cortaflex@cortaflex.hu rendelési címre.

Mindkét esetben kérjük adatait pontosan adja meg! Nevet és címet ahová a megrendelés megérkezhet; pontos e- mail címet, és telefonszámot amelyen megrendelését egyeztethetjük Önnel. Kérjük, hogy ne feledje megadni öt karakterű rendelési kódját, melyet Termékképviselőjétől kapott; vagy régi vásárlónk lévén kérjük jelezze státuszát, vagy hivatkozzon az EA000 kódra megrendelésében. A megrendelés közvetlen, vagy a termékképviselőn keresztül történő beérkezése után, a rendelések automatikusan bekerülnek a Ügyfélszolgálatunk rendszerébe. Egyeztetés céljából Ügyfélszolgálatunk megkeresi Önt a megrendelésben megadott elérhetőségek valamelyikén.
A továbbiakban a megrendelés feldolgozása, a számlázás és a kiszállítás az alábbiakban leírt folyamatok szerint történik.

Telefonon történő megrendelés

A telefonon történő megrendelések a területen dolgozó állatorvosainkhoz, termékképviselőinkhez vagy közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz futhatnak be.
A telefonos megrendelésekről a felvevő fél az adott napon továbbítja az Ügyfélszolgálatra, amennyiben a megrendelés az adott napon 9.00-17.00 óra között történt. Bármilyen tisztázandó kérdés esetén, Ügyfélszolgálatunk -első sorban telefonon- megkeresi Önt. A továbbiakban a megrendelés feldolgozása, a számlázás és a kiszállítás az alábbiakban leírt folyamatok szerint történi

A megrendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9.00-17.00 óráig történik.Ügyfélszolgálatunk a csomag feladásának tényéről, sms – ben, vagy telefono tájékoztatja Önt a feladás napján. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül történik, amennyiben a termék, termékek megrendelése raktárkészlet hiányában nem teljesíthető, abban az esetben a megrendeléstől számított 10 munkanapra módosul a várható teljesítési idő. Eladó fenntartja a jogot, hogy akár a már visszaigazolt megrendelés esetén is  –részben vagy egészben- elálljon a szerződéstől és visszautasítsa a megrendelés teljesítését. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Számla

Eladó a Vevő által megadott adatok felhasználásával minden Vevőnek számlát állít ki, amelyet a küldemény tartalmaz.
Fizetési lehetőségek:
1. Utánvétes fizetés
A küldemény ellenértékét Vevő a Futárnak, készpénzben, Forintban adja át a csomag átvételekor. A vételár később nem teljesíthető. A futár nem jogosult Vevőnek átadni a küldeményt, amennyiben Vevő a teljes ellenértéket egyidejűleg hiánytalanul nem fizeti meg.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a küldemény átvételekor ki tudja fizetni annak díját a Futárnak.
2. Fizetés átutalással
Lehetősége van a számla átutalással történő kiegyenlítésére is. Ebben az esetben a „közlemény” rovatban minden esetben az általunk megküldött számla sorszámot, illetve a Megrendelő nevét kérjük feltüntetni az átutalás közlemény rovatában, annak érdekében, hogy pontosan azonosítani tudjuk kifizetését. A megrendelt terméket, a kifizetett összeg  bankszámlánkon történt jóváírását követően kiszállítjuk. A megrendelés átfutási ideje a banki teljesítési idő miatt kb. 2-3 munkanappal meghosszabbodhat, kérjük, ezt vegye figyelembe!
3. Személyes áruátvétel
A vásárlónak lehetősége van személyesen is átvenni a megrendelt terméket, termékeket.
Személyes átvételi pont:
Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft.
7400 Kaposvár, Guba Sándor út 40. (Somogy megye)
Személyes átvételekre naponta 9.00-17.00h között van lehetőség. Ebben az esetben csomagolási és szállítási díjat nem számítunk fel.
Kérjük, hogy ennél a vásárlási lehetőségnél várja meg e-mail vagy telefonos értesítésünket a megrendelt áru raktárkészlet állapotáról.
Személyes áruátvétel esetén bankkártyás fizetési lehetőség nincs.

Szállítási információk

A termékek, küldemények kiszállítását Magyarország egész területére a GLS futárszolgálattal vállaljuk. A szállítási árakról bővebben a "Szállítási Információk" c. fejezetben tájékozódhat.
50.000.- Forint feletti (Áfá-t is tartalmazó összeg) vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
Kérjük, hogy rendelésekor munkaidőben (hétköznap 8.00-16.00 h között) elérhető szállítási címet szíveskedjen megadni. Amennyiben a futár nem találja Vevőt a megadott címen, értesítőt hagy, mely alapján telefonon kérhet másodszori kézbesítést 5 napon belül. Amennyiben az értesítés ellenére nem keresi a küldeményt, újabb kiszállítás nem történik, hanem a megrendelt termék visszaszállításra kerül a webshopba.
Kiszállításkor szükség esetén a kézbesítők megpróbálják telefonon elérni vásárlóinkat, ezért kérjük, hogy rendeléskor lehetőleg mobiltelefon számot vagy munkaidőben elérhető közvetlen vezetékes telefonszámot szíveskedjen megadni.
A gyors, pontos kiszállítás érdekében kérjük, hogy rendeléskor pontosan adja meg a szállítási címet és lehetőleg minél több telefonos elérhetőséget tüntessen fel.
Amennyiben egyéb kívánsága lenne a rendeléssel, szállítással, fizetéssel kapcsolatban, kérjük, megrendeléskor a megjegyzés rovatban feltüntetni szíveskedjen, lehetőségeinkhez képest teljesítjük azokat.
Kérjük, hogy a terméket kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Amennyiben a terméken, termékeken sérülést észlel, illetve a küldemény hiányos, úgy kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a terméket.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Amennyiben problémája  merül fel a vásárlással vagy a kiszállítással kapcsolatban, a cortaflex@cortaflex.hu e-mail címen vagy a +36 30 647 9978 telefonszámon érdeklődhet munkanapokon 9.00-17.00 óra között.Tájékoztatjuk, hogy kizárólag interneten, vagy telefonon történő megrendeléseket tudunk elfogadni és teljesíteni.

Jogi tudnivalók

A Megrendelőlap elküldésével és annak a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft.. által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti távszerződés jön létre a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft. H-7400 Kaposvár, Guba Sándor utca 40.; (adószám: 13732596-2-14, cégjegyzék szám: 14-09-306885, elektronikus ügyfélszolgálat: cortaflex@cortaflex.hu, telefonos ügyfélszolgálat: +36-30-300 4914 és +36-30-647 9978, bankszámlaszám: 10403909-49574851-50551014) mint Szállító,

valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi alpontok szerinti feltételekkel:

  • A Szállító köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni.
  • Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefax útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
  • A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőző 24 órában a vásárlástól elállni (elállás joga). Az elállás tényét a Pannon Lógyógyászati és Rehabilitációs Szolgálat Kft., 7400 Kaposvár, Guba Sándor utca 40. postacímére címzett írásos nyilatkozatban, vagy e-mailben a cortaflex@cortaflex.hu e-mail címen kell közölni.Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó levelet.Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.
  • A Vevő, a terméket a futárszolgálattól való átvételt követő 8 (nyolc) munkanapon belül, indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Ebben az esetben a Vevő köteles a terméket BONTATLAN eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban a Szállító Ügyfélszolgálatára eljuttatni. A termék visszajuttatásával kapcsolatos költségek a Vevőt terhelik. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Ügyfélszolgálatunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!Az elállás joga nem vonatkozik a higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetén, amennyiben már kibontásra került a termék!
  • Vásárlástól való elállás esetén a termék vételárát legkésőbb, az elállás közlését és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül átutalással visszatérítjük az Ön által az elállás közlésekor megadott bankszámlaszámra. A termék szállítási költségei, valamint a csomagolás vagy a termék sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik, amelyeket a termék visszatérítendő vételárából levonunk.
  • Felelősség korlátozása: Eladó nem vállal felelősséget semmilyen, az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárért. Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSzF tárgyát képező áru, emberi fogyasztásra NEM ALKALMAS – kivéve, ha kifejezetten humán készítmény, amely a termék leírásában a weboldalon fel van tüntetve,- a termékek kizárólag a megjelölt állatfajok számára használhatók fel. Az emberi szervezetre esetleges jelleggel ártalmas termékek volta miatt kérjük a Vevőket, hogy gyermekek, illetve illetéktelenek (pl.: kiskorúak, idős személyek, szellemi képességükben korlátozottak, állatok stb) elöl gondosan zárják el, hozzáférésüket akadályozzák meg. Vevő jelen kötelezettség megszegéséből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal.

Az esetleges jogviták elbírálására a Felek a Somogy Megyei Bíróság illetékességét kötik ki. A jelen ÁSzF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.

Jótállás, szavatosság

Termékeinkre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. A 151/2003.(IX.22.) számú Korm. rendeletben meghatározott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás terméktől és gyártótól függően minimálisan 12 hónap.
 

 

Webáruház, vásárlás

 

There are more than 60 products as a result of a continuous research and development in the United States of America in the last 40 years.
None of the products is qualified as drug so they can be fed during the whole racing season without the risk of dopping test positivity. Good muscular system, good joints and ligaments, good cardio-vascular circulation and breathing and good immune system- these together are essential in achieving the desired result.
We are glad to be of your help.

Postacím: 7400 Kaposvár, Guba Sándor u. 40.

Klinika: Kaposvár, Tinódi L. S. út 2. Cseri Major.

 

+36 30 300 4914

hevesia@pannonlogyogyasz.hu

utod@pannonlogyogyasz.hu

takacsn@pannonlogyogyasz.hu

© Pannon Lógyógyászati és
Rehabilitációs Szolgálat